piątek, 25 maja 2012

Układ pomiarowy SWR na 2m i 70 cm



Postanowiłem jeszcze, powiedzmy, "opublikować", moje zmagania z linia pomiarową SWR metra
Przeglądając literaturę, z naszej dziedziny, oraz "wszechwiedzący" GOOGLE :) natrafiłem na szereg informacji  i wiadomości. 
Wykorzystałem wiadomości ujęte na stronie kolegi SQ7JHM
http://ultek.foxnet.pl/sq7jhm/miernik.html
Poniżej kilka zdjęć z moich poczynań :

























Może to dużo zdjęć , ale jak szukałem informacji dot. SWR to wiele nie znalazłem i postanowiłem je umieścić je na moim blogu.
Później postaram się umieścić zdjęcia całej złożonej linie, bo już jest złożona. 
Co do elementu wykonawczego, wyświetlacza to postanowiłem wykorzystać projekt znaleziony w internecie.
Poniżej kilka przykładów :

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz